piątek, 7 lutego 2014

Kropla inspiracji vol.19

Moi Drodzy malowanie zakończone..uff... okazało się, że farba tablicowa ma zapach jak dawne farby olejne...brr na samo wspomnienie mnie dreszcze przechodzą....brr...Plan na dziś - tapetowanie ściany, coś na zasadzie "bądź bohaterem w swoim domu" :)) Modle się, by Nam się udało i by wszystko wyszło dobrze :) To Nasz pierwszy raz... Efekty, jakie by nie wyszły, pokaże na blogu w przyszłym tygodniu :))))) A stół po lakierowaniu  już grzecznie czeka na odbiór:)) Cudnie!!!!
Wszystko pomalutku zaczyna się układać w całość i w kwestii remontowej i najważniejsze-- ŻYCIOWEJ :))) Wstyd się przyznać ale ja - dorosła kobieta skakałam dziś z radości, jak dziecko, po usłyszeniu od mojego M. co udało się ustalić w kwestii Naszych planów, nie powiem jeszcze o co chodzi, ale buzia tak mi się śmieje i łzy w oczach ze szczęścia mam...Oj....  tak bardzo chcę, by wszystko się zrealizowało....
No, ale do tego jeszcze troszkę drogi mamy do przebycia i czasu do upłynięcia też jest jeszcze sporo...więc dosyć już "gadania"- zainspirujmy się na weekend :))))))))))))




















Zdjęcia , jak zawsze Pinterst.com

20 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudne inspiracje na weekend nam serwujesz.
    Ciesze się, że wszystko się układa :))
    Miłego Piątku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że nadal mi się to udaje:)))

      całus:)))

      Usuń
  2. Inspiracje cudne- jak zawsze z resztą u Ciebie:) Pozdrawiam i życzę powodzenia przy tapetowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) kciuki baaardzo sie przydały :))

      buziak :)**

      Usuń
  3. Mam ochotę wszystko kolorowe z mojego mieszkania usunąć ;) zdjęcie nr1 z szezlongiem jest przecudne :) Miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już pomału usuwam własnie :))) love czarno-białe połaczenia:))))))

      buziak

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :))))))))))))) miło mi słyszeć :))))))))))))))

      pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Nie, no nie mogę. Zwykłe skrzynie i stare okno, a wyszedł swietny stolik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Futrzany koc i "rogacza" biorę od razu. Inspiracje tak cudne, że w każdej znalazłabym coś dla siebie.
    Powodzenia z tapetowaniem i czekamy na zdjęcia:)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie...na początek naszej remontowej drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana byłam i trzymam mocnio kciuki za Was i czekam na wiecej :)))

      całusy:))**

      Usuń
  7. Super zestaw inspiracji, wypatrzyłam fajną kapę z futra i poduchy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna porcja inspuracji! Totalnie w moim guście. A za tapetowanie pidziwiam.Robiłam już różne rzeczy w domu ale tego się nie podjęłam jeszcze.Może wkrótce... Pozdrawiam gorąco.Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasz pierwszy raz :)) wyszło dobrze hehe :))

      całusy :))**

      Usuń
  9. Poniosło Cię w kierunku black and white widzę, bardzo fajne, spokojne fotki, idealne na weekendowy relaks :)
    Ciekawe, jak udało się tapetowanie, trzymam kciuki. My niedługo malujemy salon....ale w tapetowaniu nie mam do dziś doświadczenia. Czekam na relacje! Buziaki moja Droga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie na biel i czerń:)))loving it :))) a tapetowanie wyszło dzieki Bogu :)))) relacja :)))już jest :)))

      całuje :)************************

      Usuń
  10. Inspiracje są śliczneeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne inspiracje!!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń