środa, 21 sierpnia 2013

Wyjaśnienie ;)))

Kochani wiem, wiem ,że mnie od tygodnia nie ma, ale panuje totalny chaos :)) W długi weekend odbyłała się przeprowadzka;) już dwie noce za Nami w naszym nowym...jeszcze ciągle nie dokończonym m. bo ekipa odwiedza Nas codziennie, kończąc to co nie skończone ;) i wykonując drobne poprawki:) A ja staram się rozpakować nasze życie z kartonów, mój M. dzielnie skręca meble i tak Nam mijają dni. Proszę wybaczcie mi ten czas bez postów, obiecuję że wrócę;))))
Buziaki ciepłe w ten deszczowy dzień ;)***


8 komentarzy:

  1. Chaos chaosem, ale uśmiech wielki na twarzy jest ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby chaos i mnóstwo pracy, ale przyznaj że sprawia to ogromną radość ;) Przynajmniej u mnie tak było :) Nie mogę się doczekać pierwszych zdjęć z mieszkania!
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się:) każde puste pudło to sukces, a fanty które się w nich kryją cieszą baaardzo :)))

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Mysle, że taki chaos na swoim miejscu jest nawet teraz wskazany, powodzenia i przyjemnosci:)
    Milego dnia

    OdpowiedzUsuń