poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Kropla inspiracji vol.6

Nieobecna jestem i ciałem i duchem....zmęczenie bierze górę... Naprawdę zaczynam liczyć dni do końca tego całego remontowania, salon i kuchnia mają już podłogi, pomalowane ściany, łazienka kończy się dziś układać, więc jeszcze fugowanie, malowanie, montaże mebli, lustra, szyby prusznicowej i całej armatury, oświetlenia..ufff jakoś tego nadal dużo:( Po piątkowej dostawie z Ikeii paczek jest tyle, że ledwo można przejść, w sumie przyjechało 1150 kg. Nie mam niestety miłych wpomnień po Panach Dostawcach - wręcz powinnam złożyć na jednego reklmacje, ale..odpuszczam nie mam na takie głupoty czasu:) Pan rzucał się regulaminem nieznając go i..wyszło na moje:)))) tak to jest jak czyta się tylko połowe danego punktu ( ja na nieszczęscie owego Pana przeczytałam cały :)) i próbuje się wmówić klientowi, że ma się racje :((( Nie tym razem Panie Dostawco :))) Kochani, a dziś tak z samego poniedziałku zaczynam pakowanie rzeczy do pudeł, by były gotowe już do przewożenia, w końcu od 15 sierpnia musze być już pod nowym adresem :) Ekipa twierdzi, że do 10 skończy...liczę na to, że wiedzą co mówią :))))))
Udanego i pozytywnego tygodnia Moi Mili !!!

























12 komentarzy:

  1. ten odrapany turkus..mrrr! bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to juz jest że nie wiadomo na jakiego człowieka trafimy w końcu nie każdy człowiek niestety robi to co lubi :) już nie mogę się doczekać zdjęć po rozpakowaniu tych twoich pudeł, życzę siły i cierpliwości a trud na pewno się opłaci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie na różnych ludzi się trafia:) Dziękuje za ciepłe słowa:)))) mam nadzieje że nie zawiodę:)))

      całusy:)****

      Usuń
  3. Życzę wytrwałości i powodzenia w robotach! Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się trzymanie kciuków Kochana:))))

      kisssyyy

      Usuń
  4. Zdążycie! A takie piękne inspiracje pooglądać zawsze miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim kibicowaniem uda Nam się napewno :)))


      dziękuje:))))!!!!

      Usuń
  5. Cierpliwości życzę :) czarny żyrandol jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt czarny żyrandol rządzi:))))))) robi całe to wnętrze:)))!!!

      pozdrowionka:))))

      Usuń
  6. Trzymajcie się, jeszcze trochę i koniec. A potem.. Niekończące sie wykańczanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeęe słowa...:)))) niekończące się wykończanie i upiększanie :))) tworzenie domu:)))

      Usuń